MZ Backoffice Support biedt allerlei verschillende werkzaamheden aan om jou te ontlasten van je administratieve rompslomp.
De werkzaamheden worden op afstand uitgevoerd, dus vanuit mijn eigen werkplek aan huis. Werken op locatie is natuurlijk bespreekbaar. De werkzaamheden bestaan onder andere uit:
Ik kan je helpen op het gebied van factureren. Ik kan de facturen opmaken en zorg ervoor dat ze op tijd verstuurd worden naar je klant.
Ik verzamel al je inkoopfacturen en/of bonnetjes. Ik scan ze, boek ze in een boekhoudprogramma en zorg ervoor dat alles netjes en overzichtelijk wordt opgeslagen.
Ik verwerk de bankmutaties waar de verkoop- en inkoopfacturen aan gekoppeld dienen te worden. Op deze manier zorg ik voor een duidelijk overzicht van openstaande facturen.
Ik zorg ervoor dat jouw klanten de openstaande facturen op tijd betalen. Jij hebt hier verder geen omkijken meer naar.
Ik zorg ervoor de jouw administratie elk kwartaal compleet is en gecontroleerd, zodat de BTW-aangifte op tijd verstuurd kan worden naar de Belastingdienst.
Ik maak al je offertes professioneel op, zodat jij je kunt richten op andere belangrijke zaken.
Ik bied een breed scala aan diensten aan om jouw administratieve taken zo volledig mogelijk te verzorgen.
Neem gerust contact met mij op, zodat we het kunnen bespreken.
5 uur | € 275,- excl. btw
10 uur | € 550,- excl. btw
15 uur | € 825,- excl. btw
20 uur | € 1.100,- excl. btw
Abonnementen worden maandelijks vooraf gefactureerd.
Het basisuurtarief van mijn diensten is € 60,00 (excl. btw).
De werkzaamheden worden achteraf gefactureerd.